Yanalis - Rawatan Alternatif Penjagaan Muka - Tips Kecantikan & Kesihatan By Sis Yanalis Skincare

Full width home advertisement

Tips Dan Petua Kesihatan

Page Official Yanalis

Post Page Advertisement [Top]

Promosi Diskaun Yanalis Sempena Tahun Baru Cina 2018:

Diskaun dari serendah RM10-RM60 bagi produk kami yang terpilih.

Nak Ketahui Produk Mana Yang Ada Lebih Diskaun Lagi, Sila Berhubung Dengan Agen Kami Yang Sah Atau Terus Sahaja Wasap Admin Yanalis Signature Skincare Official Dengan Klik Link Berikut:
.

P/S: Promosi Jimat Yanalis ini berlangsung bermula 16 - 28 Februari 2018.



Ada yang PM sis, tanya produk Yanalis ni sebenarnya Tabita Skincare yang dijenamakan kepada brand Yanalis ke? Baiklah, ini jawapan sis untuk uolss ok..

Dulu, sis antara seller terawal bawa masuk dan perkenalkan tabita ni ke dalam pasaran Malaysia. Boleh cari FB sis, Hazean Hazumi, untuk berkenalan dengan sis. Kemudian, selepas beberapa tahun, timbul idea untuk mengeluarkan produk jenama sendiri. Ye la kan.. Asyik jual produk orang, nak juga ada brand sendiri pulak..

Tetapi.. Sebelum sis buat produk sendiri, sis pergi dulu ambil kursus aesthetik berkenaan produk dan perawatan wajah.. Alhamdulillah ada sijil ye ok.. Ada sesetengah owner produk, main terus je buat produk tanpa jalani apa-apa latihan atau kursus yang berkaitan. 

Baiklah.. Pada yang tak tahu, Tabita ni takde kilang pun kat Indonesia. Apatah lagi kelulusan KKM atau BPOM (ni kira macam KKM Indonesia la). Lepas tu banyak terpalit isu-isu fake atau produk tiruan.

Tapi sis tak nafikan yang Tabita Skincare ni memang berkesan. Permintaan tetap ada sampai sekarang.

Namun, atas sebab itu, sis cari kilang di Malaysia yang boleh hasilkan produk seakan Tabita, tetapi ada kelulusan KKM, lembut untuk kulit dan tiada bahan kimia yang merbahaya. 

NOT KKM Untuk Produk Yanalis Signature Skincare

Uols boleh search sendiri nama Yanalis ni kat laman web KKM Malaysia.

So, bermula tahun 2014, kita dah mula perkenalkan brand atau jenama Yanalis ni dalam pasaran Malaysia dengan iklan pertama on air di Radio Best FM sebagai penaja bersama Jelajah Best FM pada ketika itu.

Kalau uols nak tengok testimoni Yanalis, korang boleh tengok kat laman web ini Testimoni Yanalis Skincare. Juga boleh search keyword Yanalis Testimoni di laman YouTube. 






So, kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Yanalis Signature Skincare ni, sis jemput uols wasap sis untuk info lanjut. Tambahan pula, sis ada buat promosi sempena Tahun Baru Cina ni.. Memang Jimat Habis la untuk uolss yang nak grab. Klik je link kat bawah ni:


P/S: Promosi Jimat Yanalis ini berlangsung bermula 16 - 28 Februari 2018.















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

Blogged.my
| Designed by Colorlib