Suami Terkejut Lihat Wajah Isteri Di Malam Pertama - Tips Kecantikan & Kesihatan By Sis Yanalis Skincare

Full width home advertisement

Tips Dan Petua Kesihatan

Page Official Yanalis

Post Page Advertisement [Top]

Suami Terkejut Lihat Wajah Isteri Di Malam Pertama



Benarlah apa org kata,cinta itu satu pengorbanan. Inilah yg sedang aku lalui sekarang. Aku faizal berumur 24 tahun.. Aku adalah anak tunggal. Jadi hidupku byk di atur oleh ibu bapaku. Mereka hanya inginkan yg terbaik untukku. Hinggakan jodohku juga mereka yg cari. Bukan aku tak pandai bercinta. Aku pun ada kekasih hati namun untuk menjaga hati ibu bapa, aku turutkan juga..

Sebenarnya aku tidak berapa suka dengan pilihan mereka. Aku kenal dengan wanita itu kerana dia merupakan rakan sekolahku dulu. Aku tahu dia tidak cantik malah apa yg aku ingat tentangnya ialah jerawat yang teruk di mukanya. Memang aku tidak pandang langsung padanya dulu...

Dan apa yg buat aku lagi berasa tidak selesa kerana sekarang dia berniqab pula. Aahhhh..Bakal isteri aku berniqab..? Aku tak dapat bayangkan hidupku. Mahu tak mahu aku ikutkan juga kemahuan ibu bapaku utk bernikah dengannya.

Aku selamat dinikahkan dgn isteriku. Namun hatiku memang tidak gembira. Ketika kami dinikahkan pun dia tetap berniqab. Memang aku tidak nampak wajahnya. Bagi aku, biasalah muka banyak jerawat memang dia tutuplah mukanya....

Tiba waktu malam aku pun masuk ke dalam bilik. Aku nampak isteri aku membuka niqabnya. Alangkah terkejutnya aku. Lidah aku menjadi kelu. Mataku terbeliak memandangnya. Betulkah ini isteri aku..? Isteri yg aku terpaksa kahwin. Isteri yang aku tidak suka..? 

Ya Allah..!! Menitis air mataku. Aku terus memeluknya dan meminta maaf padanya. Terkejut isteri aku dgn tindakan aku itu. Aku berterus terang padanya. Aku betul2 berasa bersalah padanya. Namun sedikitpun dia tidak berkecil hati... Malah senyuman manis yang dia lemparkan padaku...

Kalau korang semua nak tahu kenapa aku terkejut lihat wajahnya... Sebenarnya wajahnya begitu cantik... Kulitnya begitu halus, mulus dan gebu...Beruntungnya aku Ya Allah.

Aku pun korek2 rahsia isteri aku. Apa yg dia amalkan sampai berubah begitu cantik. Rupanya dia mengamalkan rangkaian produk dari Yanalis Signature Skincare.. Itulah rahsianya.... Lepas ni aku akan sponser semua produk itu untuk isteri tercinta aku. Moga dia akan sentiasa bahagia ketika sah menjadi isteriku.

Kini aku pula lebih suka isteri aku berniqab... Biar org tidak nampak kecantikkannya.. Kerana kecantikkannya hanya untukku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

Blogged.my
| Designed by Colorlib