Yanalis Bakal Perkenalkan Toner Dengan Formulasi Terbaru Dengan Kesan Lebih Baik Dan Bau Lebih Harum - Tips Kecantikan & Kesihatan By Sis Yanalis Skincare

Full width home advertisement

Tips Dan Petua Kesihatan

Page Official Yanalis

Post Page Advertisement [Top]

Yanalis Bakal Perkenalkan Toner Dengan Formulasi Terbaru Dengan Kesan Lebih Baik Dan Bau Lebih Harum




Johor Bahru: Setelah beberapa tahun produk Yanalis Signature Skincare berada dalam pasaran, pihak pengeluar iaitu Yanalis Enterprise melalui pengasasnya iaitu Puan Hazean Hazumi telah mendapat banyak respon mengenai produk dari para pelanggannya.

Antara komen yang banyak diterima adalah mengenai toner. Apakah anda tahu fungsi sebenar toner ini? Secara umumnya toner di dalam setiap set skincare adalah berfungsi sebagai penyegar kulit di samping menanggalkan sel kulit mati yang terdapat pada wajah kita setelah kita mencuci muka.

Perasan atau tidak, jika kita menggunakan kapas muka (facial cotton) ketika apply toner di wajah, anda akan mendapati kesan berwarna kecoklatan atau semacam kesan daki. Itu adalah lebihan minyak dan sel kulit mati.

Selain itu, toner juga berfungsi sebagai mengecilkan pori-pori muka, membantu mengecutkan jerawat, menyeimbangkan PH kulit muka, memberikan nutrisi pada kulit, menambah lapisan perlindungan untuk kulit wajah dan mengaktifkan kolagen kulit wajah agar kelihatan muda dan anjal.

Jika sebelum ini toner Yanalis Skincare agak kecoklatan dan bau sedikit kuat, dengan formulasi baru ini, kita telah melakukan ujian kepada beberapa orang pengguna setia Yanalis dan antara respon yang didapati adalah mereka sangat berpuas hati kerana toner terbaru ini baunya lebih lembut, kesan sejuk akan terasa semasa pemakaiannya dan warna tonernya lebih jernih.




Semoga dengan formulasi terbaru Yanalis Signature Skincare ini akan dapat memberikan kesan lebih boombastik kepada para pengguna.






Ujar pengasas Yanalis itu lagi, beliau menjangkakan dalam perancangan untuk menukar packaging Yanalis bagi set exclusive pula. Nantikan pengumuman yang lebih official di blog ini atau laman web Yanalis HQ.

Sebarang pertanyaan mengenai produk skincare yanalis atau cara untuk buat pembelian, boleh terus klik link wasap berikut:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

Blogged.my
| Designed by Colorlib