Promosi Gempak Sempena Annivesary Yanalis Signature Yang Ke 4! jimat Berbaloi - Tips Kecantikan & Kesihatan By Sis Yanalis Skincare

Full width home advertisement

Tips Dan Petua Kesihatan

Page Official Yanalis

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Harini rasa macam nak formal-formal sikit. Bukan apa, pejam celik, pejam celik.. Subhanallah.. Dah masuk tahun ke 4 dah Yanalis berada dalam pasaran. Macam kejap benar masa berlalu. Teringat masa mula-mula nak prepare persiapan dalam memperkenalkan jenama Yanalis Signature Skincare ni dalam pasaran.

Dalam tempoh 4 tahun yang berlalu ni, bermacam dugaan dah akak dan suami lalui. Pahit manis. Suka duka. Agen datang dan pergi. Namun akak bersyukur sebab masih ada yang terus setia bersama akak menggerakkan jentera pemasaran Yanalis supaya semakin dikenali di dalam pasaran.

Gambar Ni Gambar Tahun Lepas. Sempena Annivesary Yanalis Yang ke 3. Tahun ni? Nantikan...


Kami bermula dengan 1 jenis produk iaitu Set Skincare Yanalis. Untuk set penjagaan wajah ni, kita ada 3 jenis set iaitu Set Tester, Set Trial, dan Set Exclusive.



Set tester ni kira set paling kecik la. Sesuai untuk korang yg rasa was-was sama ada sesuai atau tak produk Yanalis ni dengan korang, so korang bolehlah dapatkan Set Tester ni. Ada juga yang beli semata-mata standby untuk pergi melancong. Banyak tempat dah Yanalis ni sampai kat oversea sana. Bukan apa, set ni senang nak bawa kemana-mana. Ye la dik.. Nak travel pun, muka tetap kena jaga. Setuju?

Seterusnya adalah Set Trial. Set ni size sama je dengan set tester yanalis. Tetapi, isi kandungannya adalah lebih banyak dan didatangkan di dalam kotak yang sangat comel. Set ni kami gelarkan Set Meow. Sebab ada meow comel kat kotak set tersebut. Set Trial ni tahan untuk sebulan lebih. Bergantung pada penggunaan korang. Ada yang bila akak follow up, dah 2 bulan masih tak habis guna lagi. Ada pula tu, baru 3 minggu dah habis. Korang mandi ke dengan set skincare yanalis ni? Huhuhu..

Last sekali adalah Set Exclusive. Set ni memang exclusive sebab di datangkan dalam packaging yang cun melecun dan size ye agak besar. Kalau korang jenis suka jimat, set ni memang jimat berbaloi. Tahan 4-5 bulan okeh. Ada beberapa kali, customer beli sebab nak buat hadiah sebagai hantaran katanya. Besar kan.. Memang cun-cun kalau korang hias kat atas dulang hantaran tu. Akak lupa nak minta dorang gambar hantaran guna set exclusive ni. At least, korang ada idea apa nak beli untuk set skincare masa majlis nikah korang nanti. Eh.. Bukan nikah je. Majlis tunang pun boleh tau..

Bersama Model Model Yanalis.

Alamak.. Akak kalau bercerita mengenai produk, memang seronok. Sebab sendiri pakai, sendiri owner, sendiri jual. So, semua yang akak kongsikan, memang lahir dari hati. Dan Alhamdulillah juga sebab sekarang Yanalis bukan sahaja ada produk penjagaan muka, kita juga ada Serum EGF, Luminous BB Foundation, ada Serum Aloe Vera dengan Vitamin E, ada compact powder dan protien facial mask.

Selain tu, kita ada juga produk untuk kesihatan yang akak jamin ianya organik dan bebas bahan kimia. Produk tersebut adalah Zanjibayl Extract. Pati produk ni sangat berkesan untuk bantu korang buang angin dalam badan. Malah kalau korang rajin, cuba search Zzanjibayl Extract kat YouTube. Ada review dari pengguna kita tau. Selain Zanjibayl ni, kita juga ada supply Propolis Active edaran Yanalis Enterprise. 

Propolis Active ni biasanya orang kaitkan untuk masalah buasir. Tak percaya? Cuba search. Salah sorang agen akak, dia hanya fokus jual Propolis Active untuk masalah buasir. Memang laku. Sampai kadang tu, bila dia nak restok, stok HQ pun pun dia tapau. Dasyat mamat tu.

Untuk senarai produk dan harga, korang boleh tengok kat website rasmi HQ iaitu www.Yanalis.com.
Di laman web ini, korang boleh buat pembelian terus dan membuat pembayaran secara online. Tapi, kalau nak dapatkan special offer, korang kena rujuk akak sebab akak akan bagi special offer untuk korang.

Untuk promosi terhad sempena Ulang Tahun Yanalis yang ke 4 ini, akak nak lancarkan satu promosi dahulu iaitu untuk Set Trial (Set Meow) Yanalis.



Harga asal bagi 1 set ini adalah RM120. Untuk Offer Sempena Annivesary Yanalis ke 4 ini:

Beli 1 Set RM99 (Jimat RM21)
Beli 2 Set RM160 (Jimat RM80)

*Offer Sah Sehingga 30 April 2018, Jam 11:59pm




Dan yang best ye lagi, bagi setiap pembelian adalah FREE POSTAGE!!

Untuk Info Pantas, Akak Jemput Korang Wasap Akak Sekarang Dengan Hanya Klik Link / Button Kat Bawah Ni:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

Blogged.my
| Designed by Colorlib