Jom Sertai Agen Dropship Yanalis Skincare - Tips Kecantikan & Kesihatan By Sis Yanalis Skincare

Full width home advertisement

Tips Dan Petua Kesihatan

Page Official Yanalis

Post Page Advertisement [Top]

Peluang Sertai Kak Yan Sebagai Agen Dropship


Hai korang.. Untuk entry kali ni, akak nak share satu berita gembira untuk anda yang mencari pendapatan sampingan yang tidak mempunyai modal besar.

Akak banyak dapat PM, DM dan wasap bertanyakan sama ada akak ada tak buat program drosphip. Secara umumnya, maksud program dropship ni, korang join sebagai agen akak, tanpa perlu korang simpan stok, pastu korang promote melalui media-media sosial seperti facebook, instagram atau di laman web atau blog. 

Bila ada customer yang berminat, korang ambil order dari customer tersebut dengan menjual mengikut harga yang HQ telah tetapkan, kemudian korang submit order tersebut pada HQ dengan harga dropship. Keuntungan tu, 100% korang punya.



Sebagai contoh, harga trial set pada harga pasaran adalah RM120. Sekarang harga promosi adalah RM99 termasuk postage. Harga untuk agen dropship adalah RM77 untuk Semenanjung, dan RM80 untuk pengeposan ke Sabah Sarawak.

Jadi, korang ambil order RM99 dari customer, kemudian bank in ke HQ mengikut harga dropship. Contohnya pos ke semenanjung iaitu RM77. Jadi, RM99 - RM77, keuntungan sebanyak RM22 tersebut adalah milik korang 100%.

Tu baru 1 set trial. Belum cerita untuk set exclusive Yanalis. Keuntungan lebih besar. Namun, tak semua layak jadi agen dropship sah kami. Akak memang control part pengambilan agen dan dropship ni sebab kita nak elakkan dari persaingan terlalu ramai demi menjaga harga pasaran.

9 Sebab Kenapa Perlu Join Sebagai Agen Dropship Yanalis?



Meh sini akak nak kongsi sikit mengenai pemilihan syarikat yang bakal korang join sebagai agen dropship. Sebab apa? Kalau salah pilih, nanti customer bakal complain terutamanya jika dah buat pembayaran, pihak HQ terlibat buat pengeposan lewat. Tak ke naya tu. Plak tu, tak tahu opisnya di mana. Antara sebab utama yang patut korang pilih jadi agen dropship Yanalis:

1) Margin untung yang besar / lumayan.
2) Tidak perlu simpan stok atau pening nak pos pada customer.
3) Staf yang sangat berdedikasi dalam membuat pengeposan setiap hari.
4) Pengeposan dilakukan setiap hari (Isnin - Sabtu) kecuali Ahad, Sabtu minggu pertama, Cuti Umum atau dimaklumkan jika ada penundaan. Tapi biasanya, jarang ada penundaan.
5) Sentiasa ready stok.
6) Office HQ ada di Kota Tinggi. Korang boleh datang jenguk kami di sini.
7) Kualiti produk terbaik. Packaging cun melecun.
8) Dah lebih 4 tahun dalam pasaran.
9) Ada reward bagi yang capai target minimum.

Haa.. Jarang ada company bagi reward bila agen dorang capai target. Terutama pada agen dropship. Ada tu memang ada. Cuma tak banyak.

Tahu tak? Bermula 15/11/2018 - 15/12/2018, big boss berbesar hati nak offer tiket dan bilik hotel melancong ke Jakarta, Indonesia.

Target jualan cuma 20 set exclusive sahaja dalam tempoh tersebut. Sesiapa pun boleh menang. Korang cuma perlu target sehari, 1 sale set exclusive je. Jangan tamak-tamak nak jual lebih. Kalau korang tamak jugak, rasalah akibatnya iaitu terpaksa capai target lebih awal.

Kalau korang memang pernah bermimpi nak keluar negara, jomlah join contest ni. Dah la dapat untung hasil jualan, korang dapat melancong FREE lagi. Cuma standby duit poket je la nak shopping kat Jakarta tu.

Kat sana kalau korang pergi, akak confirm, rambang mata. Sebab kat sana barang banyak murah-murah. Kalau bawak RM400, kat sana dah taraf jutawan dah i tell u.. Hehe.. 

Mungkin ada yang cakap, ala, Jakarta je ke.. Yunk.. Kita buatlah peringkat by peringkat. Kalau sale meletop-letop nanti, bolehlah kita try target reward yang lain pulak. Macam hadiah barang kemas atau wang tunai ke.

Macam akak bagitahu tadi, akak tak ambil sembarangan orang untuk jadi agen dropship kami. Ada syarat yang ditetapkan. Sebab akak nak jaga harga pasaran. Akak tak nak ramai-ramai. Yang serius nak jana pendapatan, meh join akak. Wasap akak dulu, kita kenal-kenal. Sebab ada orang nak jadi dropship mungkin sebab kekurangan modal, atau memang nak tambah pendapatan, atau mungkin memang suka sertai cabaran-cabaran contest reward yang dianjurkan oleh syarikat pembekal.

Ok dear.. Untuk memudahkan korang sertai akak dan geng yang lain (kita ada grup wasap agen dropship Yanalis yang disertai oleh ramai wanita cantik di dalamnya yang juga so friendly people), korang klik je button di bawah ni ok:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bottom Ad [Post Page]

Blogged.my
| Designed by Colorlib